Usługa płatna

Wieloletnie doświadczenie w serwisowaniu urządzeń wiodących producentów sprzętu elektronicznego i certyfikowany Zintegrowany System Zarządzania pozwalają nam oferować Państwu najwyższy standard usług napraw pogwarancyjnych.

Oferujemy obsługę na najwyższym poziomie przez doskonale wykwalifikowaną kadrę techniczną. Naprawy płatne wykonywane są z użyciem wyłącznie oryginalnych części zamiennych oraz sprzętu serwisowego zatwierdzonego przez producenta.

Poniżej przedstawiamy cennik usług pogwarancyjnych:

Rodzaj Usługi Cena Netto (PLN) Cena Brutto (PLN) Komentarz
Diagnoza (ekspertyza) naprawy odpłatnej wraz z transportem w dwie strony. 62,5 76,88 Koszty naliczane niezależnie od dalszych działań tzn.  brak zgody lub brak odpowiedzi, w wyznaczonym czasie, na sporządzony przez serwis kosztorys.
Aktualizacja oprogramowania wraz z transportem w dwie strony. 62,5 76,88
Usługa serwisowa (NAPRAWA) wraz z transportem w dwie strony. 62,5 76,88 Po diagnozie sporządzany jest kosztorys, który uwzględnia koszt usługi serwisowej (diagnoza i naprawa jako jedna pozycja) + koszt indywidualnie wycenionych części. Na wykonaną usługę odpłatną udzielamy 90 dniowej gwarancji.
Znajdź mój iPhone (FMiP) wraz z transportem w dwie strony. 40 49,20 Przesłanie iPhone do serwisu pogwarancyjnego z włączoną blokadą Znajdź mój iPhone (FMiP), która nie została dezaktywowana w wyznaczonym przez serwis terminie. Pomoc w dezaktywowaniu blokady FMiP.
Transport kurierem w dwie strony. 35 43,05 Darmowa wysyłka obejmuje jedynie urządzenia, dla których serwis wykonuje usługi gwarancyjne w oparciu o posiadane autoryzacje producenta oraz umowy zawarte z operatorami sieci komórkowych i dystrybutorami. Przesłanie produktu niegwarancyjnego i/lub nieobsługiwanego przez S.B.E. Polska wiąże się z obciążeniem wysyłającego kosztami transportu. Koszt transportu zostanie naliczony także na produkty zgłoszone  do bezpłatnej obsługi, ale z niekompletną dokumentacją – gdzie mimo prośby serwisu, braki nie zostały uzupełnione.
  • Cena za usługę serwisową zawiera w sobie koszt transportu.
  • Ceny części podane zostaną po diagnozie usterek.

Prosimy od dokładne opisywanie występujących problemów, co umożliwi nam precyzyjne dopasowanie oferty do Państwa potrzeb. Szczegółowy kosztorys zostanie przesłany do Państwa akceptacji pocztą elektroniczną. Na odpowiedź oczekujemy 5 dni roboczych. Czynności naprawcze wykonywane są jedynie po otrzymaniu akceptacji kosztorysu. Jeżeli nie otrzymamy odpowiedzi bądź będzie ona odmowna, telefon odsyłamy bez czynności naprawczych z naliczeniem kosztów obsługi serwisowej w kwocie 62,50 zł netto.

Aktualny status naprawy można śledzić na naszej stronie internetowej.

Wszelkie informacje o sposobie przesłania do nas telefonu, znajdziecie Państwo w sekcji najczęściej zadawanych pytań na naszej stronie głównej.

Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszych usług.

 

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza zgodę na używanie plików cookie. Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookies: link