System zarządzania jakością, środowiskiem, bezpieczeństwem i higieną pracy
ISO to Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna działająca na całym świecie. Spełnienie przez S.B.E. Polska wymagań zawartych w normach ISO, gwarantuje, że wyznaczone cele, prowadzona polityka i realizowane działania pozwalają na świadczenie usług na najwyższym światowym poziomie.
Firma S.B.E. Polska posiada wdrożony, certyfikowany oraz utrzymywany Zintegrowany System Zarządzania. W jego skład wchodzą: System Zarządzania Jakością PN-EN ISO 9001 (certyfikowany od roku 2003), System Zarządzania Środowiskowego PN-EN ISO 14001 (certyfikowany od roku 2005) oraz System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy ISO 45001 (certyfikowany od roku 2007). Obejmuje on dwie siedziby firmy: Piaseczno i iWorldService Warszawa. ISO to Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna działająca na całym świecie. Spełnienie przez S.B.E. Polska wymagań zawartych w normach ISO, gwarantuje, że wyznaczone cele, prowadzona polityka i realizowane działania pozwalają na świadczenie usług na najwyższym światowym poziomie.
Standardy ISO zaimplementowane w S.B.E. Polska spotkały się z wysokimi ocenami audytorów regularnie kontrolujących podczas audytów nadzoru skuteczność oraz stopień zgodności Zintegrowanego Systemu Zarządzania z normami.
Polityka jakości
Politykę jakości realizujemy poprzez:
- Dbałość o to aby „doświadczenia klienta były jak najlepsze”
- Kształtowanie przekonań, że za jakość, wizerunek i markę firmy odpowiedzialny jest każdy pracownik na swoim stanowisku pracy i przy każdym kontakcie z klientem
- Wprowadzenie, utrzymywanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN – EN ISO 9001
- Systematyczne szkolenie załogi w zakresie kwalifikacji zawodowych i systemu zarządzania jakością
- Stałe inwestowanie zarówno w infrastrukturę wykonawczą jak i rozwiązania informatyczne
- Stawianie na pracowników i ich kwalifikacje zapewniając godziwe i bezpieczne warunki pracy
Ochrona środowiska
W naszej działalności kierujemy się koncepcją Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Dlatego bierzemy pełną odpowiedzialność ekologiczną i społeczną za przeprowadzane procesy. Nasi klienci mają pewność, że pro-ekologiczne hasła to nie tylko slogany reklamowe, ale szereg przedsięwzięć, zasad, procedur wprowadzonych i przestrzeganych, również w ramach normy ISO 14001.
Politykę środowiskową realizujemy poprzez:
- Spełnianie i przestrzeganie wymagań wynikających z przepisów prawnych w zakresie ochrony środowiska;
- Prowadzenie ciągłych działań poprawiających stan ochrony środowiska oraz zapewnienie środków na inwestycje proekologiczne, w pierwszym rzędzie w zakresie selekcji odpadów stałych oraz zmniejszania zużycia materiałów uciążliwych dla środowiska;
- Nacisk na stosowanie materiałów z odzysku w trakcie codziennej pracy o ile nie wpływa to negatywnie na jakość usług i jest uzasadnione ekonomicznie,
- Kreowanie takiego środowiska pracy, które pozwoli naszym pracownikom na stałe podnoszenie wiedzy i kwalifikacji, a także świadomości ekologicznej;
- Wprowadzenie, Utrzymywanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Środowiskowego zgodnego z normą PN-EN ISO 14001;
- Monitorowanie i ciągłe doskonalenie działań mających wpływ na środowisko naturalne przy udziale wszystkich naszych pracowników i zapewnieniu niezbędnych środków.
Polityka bezpieczeństwa i higieny pracy
Dopełnieniem naszego Zintegrowanego Systemu Zarządzania jest wdrożona, certyfikowana i utrzymywana norma ISO:45001.
Politykę bezpieczeństwa i higieny pracy realizujemy poprzez:
- Zapewnienie bezpieczeństwa pracy i przestrzeganie obowiązujących w tym zakresie przepisów i regulacji prawnych w celu zapobiegania wypadkom przy pracy i chorobom zawodowym;
- Wdrożenie, utrzymywanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zgodnego z normą ISO:45001;
- Wdrażanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych, mających na celu minimalizację wystąpienia ryzyka zawodowego oraz budowanie wysokiej świadomości pracowników poprzez szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
- Prowadzenie ciągłych działań poprawiających bezpieczeństwo i higienę pracy oraz realizację wyznaczonych celów;
Wszystkie działania związane z utrzymaniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością pozwalają na ciągłe doskonalenie obsługi naszych Klientów, zaspokojenie ich potrzeb oraz dobrej jakości usług.