iPhone z aktywną usługą „Znajdź mój iPhone” nie może być poprawnie obsłużony przez serwis dopóki nie zostanie ona dezaktywowana.
W celu dezaktywacji zachęcamy do zapoznania się z poniższymi wskazówkami i/lub skorzystaniu z instrukcji Apple i/lub obejrzeniu filmu jaki opublikowaliśmy na naszym profilu FB tutaj
Nasze wskazówki.
1. Zaloguj się na komputerze na stronie icloud.com/#find za pomocą identyfikatora Apple ID (używanego w usłudze iCloud). Jeśli korzystasz z innej aplikacji w usłudze iCloud, kliknij jej nazwę na górze okna iCloud.com, a następnie kliknij pozycję Znajdź mój iPhone.
2. Kliknij pozycję Wszystkie urządzenia, wybierz nieaktywne urządzenie, a następnie kliknij przycisk Usuń z konta. Jeśli przycisk Usuń z konta nie jest wyświetlany, ponownie kliknij pozycję Wszystkie urządzenia, a następnie kliknij przycisk Usuń (X) obok nazwy urządzenia.
Jeśli zapomnisz hasła, możesz je wyzerować na stronie Mój Apple ID (appleid.apple.com/pl) lub poprosić o wsparcie Apple (konieczne będzie potwierdzenie tożsamości). Kontakt z producentem http://www.apple.com/pl/contact/, numer telefonu: 00800-4411875.