Jak wyłączyć funkcję FMI (Find My iPhone – Znajdź mój iPhone)?

iPhone z aktywną usługą „Znajdź mój iPhone” nie może być poprawnie obsłużony przez serwis dopóki nie zostanie ona dezaktywowana.

W celu dezaktywacji zachęcamy do zapoznania się z poniższymi wskazówkami i/lub skorzystaniu z instrukcji Apple i/lub obejrzeniu filmu jaki opublikowaliśmy na naszym profilu FB tutaj

Nasze wskazówki.

1. Zaloguj się na komputerze na stronie icloud.com/#find za pomocą identyfikatora Apple ID (używanego w usłudze iCloud). Jeśli korzystasz z innej aplikacji w usłudze iCloud, kliknij jej nazwę na górze okna iCloud.com, a następnie kliknij pozycję Znajdź mój iPhone.

2. Kliknij pozycję Wszystkie urządzenia, wybierz nieaktywne urządzenie, a następnie kliknij przycisk Usuń z konta. Jeśli przycisk Usuń z konta nie jest wyświetlany, ponownie kliknij pozycję Wszystkie urządzenia, a następnie kliknij przycisk Usuń (X) obok nazwy urządzenia.

Jeśli zapomnisz hasła, możesz je wyzerować na stronie Mój Apple ID (appleid.apple.com/pl) lub poprosić o wsparcie Apple (konieczne będzie potwierdzenie tożsamości). Kontakt z producentem http://www.apple.com/pl/contact/, numer telefonu: 00800-4411875.



Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza zgodę na używanie plików cookie. Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookies: link