Usługa płatna

Wieloletnie doświadczenie w serwisowaniu urządzeń wiodących producentów sprzętu elektronicznego i certyfikowany Zintegrowany System Zarządzania pozwalają nam oferować Państwu najwyższy standard usług napraw pogwarancyjnych.

Oferujemy obsługę na najwyższym poziomie przez doskonale wykwalifikowaną kadrę techniczną. Naprawy płatne wykonywane są z użyciem wyłącznie oryginalnych części zamiennych oraz sprzętu serwisowego zatwierdzonego przez producenta.

Poniżej przedstawiamy cennik usług pogwarancyjnych:

Rodzaj Usługi Cena Netto (PLN) Cena Brutto (PLN) Komentarz
Diagnoza (ekspertyza) naprawy odpłatnej wraz z transportem w dwie strony. 62,5 76,88 Koszty naliczane niezależnie od dalszych działań tzn. brak zgody lub brak odpowiedzi w wyznaczonym czasie, na sporządzony przez serwis kosztorys. Koszty naliczane także w przypadku braku potwierdzenia usterki.
Aktualizacja oprogramowania wraz z transportem w dwie strony. 62,5 76,88
Usługa serwisowa (NAPRAWA) wraz z transportem w dwie strony. 62,5 76,88 Po diagnozie sporządzany jest kosztorys, który uwzględnia koszt usługi serwisowej (diagnoza i naprawa jako jedna pozycja) + koszt indywidualnie wycenionych części. Na wykonaną usługę odpłatną udzielamy 90 dniowej gwarancji.
Znajdź mój iPhone (FMiP) wraz z transportem w dwie strony. 40 49,20 Przesłanie iPhone do serwisu pogwarancyjnego z włączoną blokadą Znajdź mój iPhone (FMiP), która nie została dezaktywowana w wyznaczonym przez serwis terminie. Pomoc w dezaktywowaniu blokady FMiP.
Transport kurierem w dwie strony. 35 43,05 Darmowa wysyłka obejmuje jedynie urządzenia, dla których serwis wykonuje usługi gwarancyjne w oparciu o posiadane autoryzacje producenta oraz umowy zawarte z operatorami sieci komórkowych i dystrybutorami. Przesłanie produktu niegwarancyjnego i/lub nieobsługiwanego przez S.B.E. Polska wiąże się z obciążeniem wysyłającego kosztami transportu. Koszt transportu zostanie naliczony także na produkty zgłoszone  do bezpłatnej obsługi, ale z niekompletną dokumentacją – gdzie mimo prośby serwisu, braki nie zostały uzupełnione.
  • Cena za usługę serwisową zawiera w sobie koszt transportu.
  • Ceny części podane zostaną po diagnozie usterek.

Prosimy o dokładne opisywanie występujących problemów, co umożliwi nam precyzyjne dopasowanie oferty do Państwa potrzeb. Szczegółowy kosztorys zostanie przesłany do Państwa akceptacji pocztą elektroniczną. Na odpowiedź oczekujemy 5 dni roboczych. Czynności naprawcze wykonywane są jedynie po otrzymaniu akceptacji kosztorysu. Jeżeli nie otrzymamy odpowiedzi bądź będzie ona odmowna, telefon odsyłamy bez czynności naprawczych z naliczeniem kosztów obsługi serwisowej w kwocie 62,50 zł netto.

W przypadku reklamacji związanej z uszkodzeniem mechanicznym, uszkodzeniem spowodowanym przez ciecz lub powstałym na skutek samowolnych napraw bądź modyfikacji i/lub stwierdzenia w produkcie montażu nieoryginalnych części, serwis nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe uszkodzenia jakie mogą powstać podczas wykonywania usługi serwisowej.

Aktualny status naprawy można śledzić na naszej stronie internetowej.

Wszelkie informacje o sposobie przesłania do nas telefonu, znajdziecie Państwo w sekcji najczęściej zadawanych pytań na naszej stronie głównej.

Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszych usług.

 

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza zgodę na używanie plików cookie. Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookies: link