Kariera

Aktualnie poszukujemy kandydatów na poniższe stanowiska:

 


TECHNIK NAPRAW PRODUKTÓW MARKI APPLE

Miejsce pracy: Warszawa iWorldService

Zadania:

  • Diagnozowanie usterek oraz dokonywanie napraw produktów marki Apple
  • Aktualizacja oprogramowania
  • Wymiana elementów mechanicznych
  • Testowanie urządzeń
  • Kontrola zgodności dokumentów gwarancyjnych
  • Współpraca z przełożonymi

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w naprawie produktów marki Apple
  • Doskonała wiedza na temat produktów Apple i procedur naprawczych potwierdzona certyfikatami
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Zdolności manualne i dokładność
  • Wykształcenie średnie, mile widziane techniczne
  • Znajomość nowych technologii
  • Pasja do poszerzania wiedzy i do dzielenia się nią z zespołem
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Bardzo dobra organizacja pracy

Oferujemy:

  • Praca w firmie z 20-letnią tradycją na polskim rynku
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Możliwość rozwijania swoich kompetencji oraz budowania dalszej kariery zawodowej w strukturach firmy
  • Pracę w nowoczesnym i przyjemnym środowisku, w prestiżowym punkcie
  • Świadczenia pozapłacowe (opieka medyczna, dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie do wypoczynku)

TECHNIK NAPRAW URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH

Miejsce pracy: Piaseczno k/Warszawy

Zadania:

  • Diagnozowanie usterek oraz dokonywanie napraw małego sprzętu AGD, urządzeń smart/IoT/mobilnych, urządzeń ułatwiających przemieszczanie się- hulajnogi i rowery elektryczne
  • Aktualizacja oprogramowania
  • Wymiana elementów mechanicznych
  • Testowanie urządzeń
  • Współpraca z przełożonymi

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w zakresie napraw i serwisowania sprzętu elektronicznego
  • Wykształcenie średnie, mile widziane techniczne
  • Zdolności manualne i dokładność
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Dobra organizacja pracy

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (20 lat)
  • pracę w nowoczesnym i przyjemnym środowisku
  • świadczenia pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie wypoczynku, inne.

TECHNIK NAPRAW URZĄDZEŃ MOBILNYCH

Miejsce pracy: Piaseczno k/Warszawy

Zadania:

  • Diagnozowanie usterek oraz dokonywanie napraw urządzeń mobilnych, tj: telefony komórkowe, laptopy, tablety
  • Aktualizacja oprogramowania
  • Wymiana elementów mechanicznych
  • Testowanie urządzeń
  • Kontrola zgodności dokumentów gwarancyjnych
  • Współpraca z kierownikiem serwisu

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w naprawie urządzeń mobilnych
  • Wykształcenie średnie, mile widziane techniczne
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Zdolności manualne
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Dobra organizacja pracy
  • Zainteresowanie elektroniką

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (20 lat)
  • Premie uzależnione od osiąganych wyników
  • Przygotowanie do pracy na powierzonym stanowisku
  • Wewnętrzne szkolenia zawodowe
  • Świadczenia pozapłacowe (opieka medyczna, dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie wypoczynku)

KIEROWNIK SERWISU ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Miejsce pracy: Warszawa C.H. Arkadia

Zadania:

  • obsługa Klientów salonu zgodnie z najwyższymi standardami
  • wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej
  • organizowanie i realizowanie prac serwisowych w zakresie napraw urządzeń elektronicznych
  • zarządzanie pracą kilkuosobowego zespołu, rozdzielanie zadań, nadzór nad jakością i  terminowością wykonywanych napraw
  • kontrola i rozliczanie stanów materiałowych, zakresów wykonania prac i odbiorów
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy, bieżące przekazywanie informacji wg ustalonych procedur.

Oczekiwania:

  • 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika bądź zastępcy punktu sprzedaży bądź serwisu w branży teleinformatycznej
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (warunek konieczny)
  • wykształcenie min. średnie
    bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • doświadczenie w zarządzaniu operacjami wydajnościowymi , finansami i satysfakcją klienta
  • odpowiedzialność, punktualność, zaangażowanie

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (20 lat)
  • pracę w nowoczesnym i przyjemnym środowisku
  • świadczenia pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie wypoczynku, inne.
  • dogodny dojazd (metro, autobus, tramwaj)

KEY ACCOUNT MANAGER

Miejsce pracy: Piaseczno k/Warszawy

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:

  • Opieka nad Kluczowymi Klientami, poszerzanie relacji oraz pozyskiwanie nowych Klientów
  • Rozwijanie solidnych, opartych na zaufaniu relacji między Kluczowymi Klientami a firmą
  • Przygotowywanie dedykowanych rozwiązań dla klienta w oparciu o szczegółową identyfikację potrzeb biznesowych
  • Współpraca w zakresie inicjowania i wspierania rozmów handlowych w obszarze Serwisu.
  • Negocjowanie umów z Klientami i ustalanie harmonogramów realizacji współpracy
  • Realizacja wyznaczonych celów w Dziale Serwisu oraz w ramach współpracy z Kluczowymi Klientami

Szukamy osób, które:

  • Znają język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację- warunek konieczny
  • Posiadają min. 4-letnie doświadczenie w zarządzaniu bądź sprzedaży
  • Posiadają wykształcenie wyższe, mile widziane Marketing, Ekonomia, Handel
  • Doskonale znają MS Office (Excel, Word), CRM
  • Posiadają wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Są otwarte na potrzeby Klienta
  • Posiadają umiejętność prowadzenia sprzedaży konsultacyjnej oraz wnikliwej analizy potrzeb i problemów klienta
  • Łatwo nawiązują kontakty i budują długofalowe relacje z Kluczowymi Klientami
  • Posiadają umiejętności negocjacyjne
  • Posiadają dużo energii, zapału i kreatywnego podejścia do pracy
  • Potrafią efektywnie pracować pod presją czasu
  • Są samodzielne, odpowiedzialne, nastawione na realizację celów oraz posiadają doskonałą organizację pracy

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (20 lat)
  • Ciekawą pracę w dynamicznym środowisku
  • Przejrzyste zasady wynagrodzenia premiujące osiągane wyniki
  • Dobrą atmosferę pracy w przyjaznym i otwartym zespole
  • Profesjonalne szkolenia wdrażające i wsparcie merytoryczne
  • Pakiet socjalny (m.in. opiekę medyczną, kartę Multisport, dofinansowanie wypoczynku i inne).

STARSZY INŻYNIER JAKOŚCI

Miejsce pracy: Piaseczno k/Warszawy

Zadania:

  • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w branży telefonii komórkowej
  • Wykształcenie wyższe techniczne w dziedzinie Elektroniki bądź pokrewnej
  • Język angielski komunikatywny w mowie i w piśmie (warunek konieczny)
  • Znajomość metod i narzędzi analizy jakościowej
  • Doskonała znajomość MS Office
  • Wiedza bądź zdolność szybkiego uczenia się procesów produkcyjnych
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość tematyki naprawy urządzeń elektronicznych
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne
  • Samodzielność, odpowiedzialność, dbałość o szczegóły

Oczekiwania:

  • Analiza i raportowanie oraz aktywny udział w podnoszeniu jakości procesu napraw w serwisie
  • Analiza i raportowanie przyczyn powtórnych napraw
  • Analiza i raportowanie dotyczące jakości pracy techników i operatorów serwisu
  • Nadzór realizacji i ocena skuteczności działań korygujących

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (20 lat w Polsce),
  • Prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wypoczynku, karta Multisport, inne,
  • Możliwość realizacji nowych, ciekawych wyzwań,
  • Możliwość rozwoju zawodowego.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres: kadry@sbe-online.pl. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016 r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w kwestionariuszu osobowym, zwanym CV, dla potrzeb rekrutacji.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest S.B.E. Polska sp. z o.o., wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000171249, NIP: 123-08-79-545, z siedzibą w Piasecznie, 05-500, ul. Puławska 34 (dalej zwana Administratorem). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą) wyłącznie w celu rekrutacji prowadzanej przez Administratora. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane są przez czas niezbędny dla realizacji procesu rekrutacyjnego. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu przystąpienia do rekrutacji. W przypadku niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, Administrator nie uwzględni Pani/Pana w procesie rekrutacyjnym.

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza zgodę na używanie plików cookie. Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookies: link