Jak przekazać uszkodzony telefon do serwisu Cordon Electronics Polska?

Sprawdź tutaj czy uszkodzony Produkt jest obsługiwany przez Serwis.

W celu przekazania urządzenia do naprawy zapraszamy do Salonu Operatora lub do Sprzedawcy. Dzięki temu uzyskasz pomoc blisko swojego miejsca zamieszkania.

Jeżeli żadne z powyższych rozwiązań nie jest możliwe to zapraszamy na naszą stronę www.sbe-online.pl, gdzie wypełnisz formularz zgłoszeniowy (Zgłoszenie produktu do naprawy) i zamówisz kuriera UPS (ZAMÓW KURIERA). Pamiętaj proszę, że przesłanie produktu niegwarancyjnego i/lub nieobsługiwanego przez Cordon Electronics Polska wiąże się z obciążeniem wysyłającego kosztami transportu.

Pamiętaj także o…

– Załączeniu dokumentów uprawniajÄ…cych do bezpÅ‚atnej obsÅ‚ugi.

– PrawidÅ‚owym zapakowaniu telefonu na czas transportu, tak aby nie ulegÅ‚ uszkodzeniu.

– Zrobieniu kopii zapasowej danych, dezaktywacji funkcji, które blokujÄ… dostÄ™p do urzÄ…dzenia, wyjÄ™ciu karty SIM i zadbaniu o ochronÄ™ swojej prywatnoÅ›ci.



Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza zgodę na używanie plików cookie. Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookies: link