Sprawdź tutaj czy uszkodzony Produkt jest obsługiwany przez Serwis.
W celu przekazania urządzenia do naprawy zapraszamy do Salonu Operatora lub do Sprzedawcy. Dzięki temu uzyskasz pomoc blisko swojego miejsca zamieszkania.
Jeżeli żadne z powyższych rozwiązań nie jest możliwe to zapraszamy na naszą stronę www.sbe-online.pl, gdzie wypełnisz formularz zgłoszeniowy (Zgłoszenie produktu do naprawy) i zamówisz kuriera UPS (ZAMÓW KURIERA). Pamiętaj proszę, że przesłanie produktu niegwarancyjnego i/lub nieobsługiwanego przez Cordon Electronics Polska wiąże się z obciążeniem wysyłającego kosztami transportu.
Pamiętaj także o…
– Załączeniu dokumentów uprawniajÄ…cych do bezpÅ‚atnej obsÅ‚ugi.
– PrawidÅ‚owym zapakowaniu telefonu na czas transportu, tak aby nie ulegÅ‚ uszkodzeniu.
– Zrobieniu kopii zapasowej danych, dezaktywacji funkcji, które blokujÄ… dostÄ™p do urzÄ…dzenia, wyjÄ™ciu karty SIM i zadbaniu o ochronÄ™ swojej prywatnoÅ›ci.