Historia
Nasza firma, jako polsko-francuska spółka operująca na rynku serwisowym urządzeń GSM, powstała w 1999 roku i przyjęła nazwę SACEL Polska. Nazwa ta obowiązywała do końca 2010 roku, kiedy to została zmieniona na obecnie obowiązującą. Międzynarodowa grupa, do której należy S.B.E. Polska, jest dostawcą kompleksowych usług serwisowych we Francji, Anglii, Polsce, Portugalii, Belgii oraz w Kanadzie.
Nasza główna siedziba w Polsce, zajmująca powierzchnię przekraczającą 3000 m2, położona jest około 20 minut drogi od międzynarodowego portu lotniczego w Warszawie. Posiadamy certyfikaty ISO 9001 (od roku 2003), ISO 14001 (od roku 2004) oraz PN-N-18001 (od roku 2006). W wyniku dynamicznego rozwoju firmy, z końcem 2008 roku otworzyliśmy warsztat w Garwolinie. Naszą działalność skupiamy na współpracy z wiodącymi producentami telefonów komórkowych i elektroniki użytkowej na świecie – Nokia (obecnie Microsoft), Sony, LG, Philips. Świadczymy usługi wszystkim największym operatorom telefonii komórkowej w Polsce (T-Mobile, Orange, Play, Plus).
Misja
Naszą misją jest skutecznie wywiązywać się z zadań powierzonych przez wiodących producentów sprzętu elektronicznego przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów i norm oraz:
Wprowadzać zmiany poprzez wdrożenie elementu odróżniającego nas w oczach naszych Klientów od konkurencji, Zapewniać wysoki poziom satysfakcji naszych Klientów poprzez oferowanie usług wykraczających poza ich oczekiwania, Uważnie słuchać sugestii naszych Klientów w celu ciągłego adaptowania i udoskonalania usług związanych z serwisem ich dóbr elektronicznych, Maksymalnie ograniczać wpływ naszej działalności na środowisko naturalne.
“Wspólna praca dla wiÄ™kszej korzyÅ›ci naszych klientów”
Jako Autoryzowane Centrum Serwisowe, wykonujemy naprawy wszystkich poziomów, od aktualizacji oprogramowania począwszy, poprzez naprawy mechaniczne, kończąc na naprawach płyt głównych. Podczas całego procesu naprawy, wszystkie urządzenia naszych klientów są pod opieką doświadczonych, ciągle podnoszących swoje kwalifikacje profesjonalistów. Gwarancję wysokiej jakości usług zapewnia dział Kontroli Jakości oraz testy wykonywane na najwyższej jakości sprzęcie pomiarowym (również LTE), przeprowadzane po każdej zakończonej naprawie.