Serwis i naprawa telefon贸w - S.B.E. Polska
slide _image_1

slide _image_2

slide _image_3

slide _image_4

slide _image_5

1
Zg艂o艣 produkt do naprawy

Wype艂nij formularz zg艂oszeniowy wybranego producenta

2
Wy艣lij Twoje urz膮dzenie

Polecamy wysy艂k臋 poprzez formularz zam贸wienia kuriera

3
Ciesz si臋 swoim sprz臋tem

Tw贸j sprz臋t wr贸ci do Ciebie po zako艅czeniu obs艂ugi

Wy艣lij sw贸j telefon wybieraj膮c producenta z listy poni偶ej:

Serwis i naprawa telefon贸w kom贸rkowych

Serwis telefon贸w kom贸rkowych - naprawimy ka偶d膮 usterk臋 w Twoim telefonie! Realizujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, a nasz膮 firm臋 cechuje profesjonalizm i skuteczno艣膰. Zawsze udzielamy gwarancji na nasze us艂ugi. Zdecydowana wi臋kszo艣膰 telefon贸w kom贸rkowych, kt贸re do nas trafiaj膮, zostaje naprawiona jeszcze tego samego dnia. Czasami wystarczy bezp艂atna porada udzielona telefonicznie lub na miejscu. Nasi pracownicy oceni膮, czy problem mo偶na rozwi膮za膰 samodzielnie, czy te偶 konieczne jest przeprowadzenie dok艂adniejszej diagnostyki, okre艣l膮 r贸wnie偶 przybli偶ony czas naprawy i szacunkowy koszt.

Jak wszyscy wiemy, telefony kom贸rkowe s膮 niezb臋dne w dzisiejszych czasach. To dzi臋ki nim mo偶emy si臋 szybko skontaktowa膰 ze znajomymi lub prowadzi膰 rozmowy biznesowe, wyszuka膰 potrzebne informacje, jak prognoza pogody, numery kontaktowe czy rozk艂ad jazdy. S艂u偶膮 r贸wnie偶 do pracy: odbierania i wysy艂ania wiadomo艣ci e-mail czy sk艂adania zam贸wie艅. Nowoczesne telefony oferuj膮 wiele przydatnych funkcji, ale z drugiej strony bywaj膮 bardzo delikatne, 艂atwo ulegaj膮 uszkodzeniom. P臋kni臋ta szybka, zalanie czy problemy z g艂o艣nikiem to niestety bardzo cz臋ste uszkodzenia. Je偶eli nie mo偶esz sobie pozwoli膰 na tak膮 niedogodno艣膰, potrzebny jest Ci zaufany serwis telefon贸w kom贸rkowych, kt贸ry naprawi telefon szybko i skutecznie.

Nasz serwis u偶ywa WY艁膭CZNIE oryginalnych cz臋艣ci, a naprawy przeprowadzane s膮 zgodnie z procedurami producent贸w.

Jeste艣my autoryzowanym serwisem wszystkich modeli telefon贸w nast臋puj膮cych marek:

  • Apple (nie ograniczamy si臋 tylko do telefon贸w iPhone 鈥 naprawiamy ca艂e portfolio sprz臋tu tego producenta). Tutaj mo偶esz sprawdzi膰 czy Twoje urz膮dzenie obj臋te jest gwarancja producenta. Zach臋camy te偶 do odwiedzenia dedykowanej strony naszego punktu obs艂ugi bezpo艣redniej klienta Apple pod adresem www.iworldservice.pl
  • Hammer
  • Infinix
  • Motorola
  • myPhone
  • POCO
  • Tecno
  • Xiaomi
  • ZTE

Najcz臋stsze rodzaje zlece艅, z jakimi codziennie si臋 spotykamy:

  • wymiana p臋kni臋tego lub niesprawnego wy艣wietlacza,
  • wymiana gniazd, g艂o艣nik贸w i z艂膮cz,
  • wymiana akumulatora,
  • naprawa niedzia艂aj膮cych przycisk贸w,
  • naprawa telefon贸w po zalaniu,
  • wymiana cz臋艣ci obudowy,
  • pomoc w skonfigurowaniu urz膮dzenia,
  • ponowne wgrywanie oprogramowania,
  • zabezpieczenie danych przed ich utrat膮,
  • oraz wiele innych us艂ug zgodnych z oczekiwaniami klienta, zgodnie z misj膮 naszej firmy: 鈥榃sp贸lna praca dla wi臋kszej korzy艣ci naszych klient贸w鈥

Nasz serwis telefon贸w oraz urz膮dze艅 mobilnych podejmie si臋 ka偶dego wyzwania, nawet je偶eli naprawa jest skomplikowana, a telefon spisany jest przez kogo艣 innego na straty. Je偶eli chcesz dokona膰 naprawy w ramach gwarancji, nale偶y dostarczy膰 uszkodzony sprz臋t wraz z dowodem zakupu oraz kart膮 gwarancyjn膮. Je艣li jej nie posiadasz, bez obaw przyjd藕 i zapytaj o napraw臋 pogwarancyjn膮. Serwis pomo偶e naprawi膰 telefon, kt贸ry niechc膮cy uszkodzi艂e艣: zala艂e艣 go jakim艣 p艂ynem, upad艂 Ci i p臋k艂a szybka lub zacz膮艂 niepoprawnie dzia艂a膰 po zmianie ustawie艅 systemu. Serwis pomo偶e r贸wnie偶 usprawni膰 dzia艂anie Twojego telefonu. Je偶eli wydaje Ci si臋, 偶e co艣 nie dzia艂a prawid艂owo, wydaje Ci si臋, 偶e telefon jest zainfekowany przez wirusy, pami臋膰 zbyt szybko si臋 zape艂nia lub telefon dzia艂a zbyt wolno, skontaktuj si臋 z naszymi specjalistami. Pomog膮 ustali膰 przyczyn臋 i w razie potrzeby przeprogramuj膮 Tw贸j telefon tak, 偶eby znowu dzia艂a艂 szybko i sprawnie.

Na miejscu (dotyczy tylko punktu obs艂ugi bezpo艣redniej Apple -> www.iworldservice.pl ) mog膮 Pa艅stwo dokupi膰 akcesoria GSM: etui, 艂adowarki, kable USB, pokrowce, s艂uchawki, folie zabezpieczaj膮ce ekran, szk艂a hartowane i wiele innych. Fachowo艣膰, szybka realizacja oraz kompleksowo艣膰 us艂ug to nasze g艂贸wne atuty.

Zapraszamy do naszego serwisu telefon贸w kom贸rkowych.

Partnerzy

Najcz臋艣ciej zadawane pytania

Jeste艣my Autoryzowanym Serwisem wielu wiod膮cych marek.
Aktualn膮 list臋 obs艂ugiwanych urz膮dze艅 mo偶na znale藕膰 TUTAJ

Numer IMEI to 15 cyfrowy numer identyfikacyjny, umieszczony na telefonie lub dost臋pny po wybraniu kodu: *#06#

Sprawd藕聽tutaj聽czy uszkodzony Produkt jest obs艂ugiwany przez Serwis.

W celu przekazania urz膮dzenia do naprawy zapraszamy do Salonu Operatora lub do Sprzedawcy. Dzi臋ki temu uzyskasz pomoc blisko swojego miejsca zamieszkania.

Je偶eli 偶adne z powy偶szych rozwi膮za艅 nie jest mo偶liwe to zapraszamy na nasz膮 stron臋 www.sbe-online.pl, gdzie wype艂nisz formularz zg艂oszeniowy (Zg艂oszenie produktu do naprawy) i zam贸wisz kuriera UPS (ZAM脫W KURIERA). Pami臋taj prosz臋, 偶e przes艂anie produktu niegwarancyjnego i/lub nieobs艂ugiwanego przez S.B.E. Polska wi膮偶e si臋 z obci膮偶eniem wysy艂aj膮cego kosztami transportu.

Pami臋taj tak偶e o鈥

– Za艂膮czeniu dokument贸w uprawniaj膮cych do bezp艂atnej obs艂ugi.

– Prawid艂owym zapakowaniu telefonu na czas transportu, tak aby nie uleg艂 uszkodzeniu.

– Zrobieniu kopii zapasowej danych, dezaktywacji funkcji, kt贸re blokuj膮 dost臋p do urz膮dzenia, wyj臋ciu karty SIM i zadbaniu o ochron臋 swojej prywatno艣ci.

Telefon nale偶y zapakowa膰 w taki spos贸b, by nie uleg艂 uszkodzeniu w trakcie transportu.

Telefon musi by膰 w艂o偶ony do sztywnego pude艂ka, odpowiedniego do wymiar贸w telefonu. Pust膮 przestrze艅 wewn膮trz pude艂ka nale偶y wype艂ni膰 mi臋kkim materia艂em opakowaniowym, aby uniemo偶liwi膰 przemieszczanie si臋 telefonu i kontakt ze 艣ciankami opakowania. Ekran i brzegi telefonu powinny by膰 dok艂adnie zabezpieczone, najlepiej grub膮 folia b膮belkow膮. UWAGA! Koperty b膮belkowe nie s膮 wystarczaj膮cym zabezpieczeniem tego rodzaju przesy艂ek.

Pami臋taj! Nadawca odpowiada za w艂a艣ciwe zabezpieczenie urz膮dzenia na czas transportu.

Przede wszystkim sprawd藕聽tutaj聽czy produkt jaki chcesz naprawi膰 mo偶e by膰 u nas serwisowany. Przes艂anie produktu niegwarancyjnego i/lub nieobs艂ugiwanego przez S.B.E. Polska wi膮偶e si臋 z obci膮偶eniem wysy艂aj膮cego kosztami transportu.

Przed przekazaniem telefonu do serwisu:

1. Wykonaj kopi臋 zapasow膮 danych.
2. Dezaktywuj funkcje, kt贸re blokuj膮 dost臋p do urz膮dzenia.
3. Wyjmij kart臋 SIM.
4. Je艣li zg艂aszany problem nie dotyczy akcesori贸w to nie wysy艂aj ich do serwisu.
5. Zadbaj o ochron臋 swojej prywatno艣ci.
6. Sprawd藕 czy elektroniczny numer IMEI ((*#06#) ) jest zgodny z numerem IMEI na telefonie (na. naklejce czy na obudowie). Spisz numer IMEI.
7. Zabezpiecz produkt przed uszkodzeniami na czas transportu i zachowaj numer listu przewozowego.

Klient ponosi wy艂膮czn膮 odpowiedzialno艣膰 za ewentualne uszkodzenia dodatkowego szk艂a hartowanego lub folii ochronnej, mog膮ce pojawi膰 si臋 w trakcie procesu serwisowego, o ile u偶yto szk艂a lub folii niededykowanej przez producenta do wykorzystania z urz膮dzeniem.

iPhone z aktywn膮 us艂ug膮 鈥Znajd藕 m贸j iPhone鈥 nie mo偶e by膰 poprawnie obs艂u偶ony przez serwis dop贸ki nie zostanie ona dezaktywowana.

W celu dezaktywacji zach臋camy do zapoznania si臋 z poni偶szymi wskaz贸wkami i/lub skorzystaniu z instrukcji聽Apple i/lub obejrzeniu filmu jaki opublikowali艣my na naszym profilu FB tutaj

Nasze wskaz贸wki.

1. Zaloguj si臋 na komputerze na stronie icloud.com/#find za pomoc膮 identyfikatora Apple ID (u偶ywanego w us艂udze iCloud). Je艣li korzystasz z innej aplikacji w us艂udze iCloud, kliknij jej nazw臋 na g贸rze okna iCloud.com, a nast臋pnie kliknij pozycj臋 Znajd藕 m贸j iPhone.

2. Kliknij pozycj臋 Wszystkie urz膮dzenia, wybierz nieaktywne urz膮dzenie, a nast臋pnie kliknij przycisk Usu艅 z konta. Je艣li przycisk Usu艅 z konta nie jest wy艣wietlany, ponownie kliknij pozycj臋 Wszystkie urz膮dzenia, a nast臋pnie kliknij przycisk Usu艅 (X) obok nazwy urz膮dzenia.

Je艣li zapomnisz has艂a, mo偶esz je wyzerowa膰 na stronie M贸j Apple ID (appleid.apple.com/pl) lub poprosi膰 o wsparcie Apple (konieczne b臋dzie potwierdzenie to偶samo艣ci). Kontakt z producentem http://www.apple.com/pl/contact/, numer telefonu: 00800-4411875.

Do obs艂ugi gwarancyjnej, poza formularzem zg艂oszenia do naprawy, nale偶y do艂膮czy膰 dokumenty potwierdzaj膮ce uprawnienia gwarancyjne. Dla wi臋kszo艣ci urz膮dze艅 wymagane s膮:

鈥 kserokopia dowodu zakupu (paragon lub faktura, potwierdzaj膮cych pierwotn膮 dat臋 zakupu urz膮dzenia), mo偶e to te偶 by膰 umowa z operatorem
鈥 prawid艂owo wype艂niona karta gwarancyjna

W niekt贸rych przypadkach mo偶liwa jest obs艂uga na podstawie dowodu zakupu.

Serwis S.B.E Polska nie 艣wiadczy wsparcia w zakresie porad technicznych.
Tego typu zapytania prosimy kierowa膰 bezpo艣rednio do Producent贸w.

Apple

00 800 44 11 875,聽wsparcie online

鈥⒙Lenovo

22 295 49 50

Motorola

22 30 70 360, 800-734-5870

mpTech

wsparcie online

XIAOMI

22 228 22 28, email: SERVICE.GLOBAL@XIAOMI.COM

Cennik S.B.E. Polska dost臋pny TUTAJ

Wyja艣niamy, 偶e nie prowadzimy zdalnej diagnostyki. Ka偶dy przypadek jest indywidualny, dlatego ostateczne oszacowanie koszt贸w naprawy jest mo偶liwe dopiero po sprawdzeniu urz膮dzenia w serwisie.

Po sprawdzeniu produktu przygotowujemy kosztorys, kt贸ry wysy艂any w wiadomo艣ci e-mail.

Decyzje nale偶y przekaza膰 przez link zamieszczony w wiadomo艣ci kosztorysowej. W贸wczas przekazywana jest tak偶e informacja o rozliczeniu (wybieracie Pa艅stwo: pobranie lub p艂atno艣膰 payU) oraz informacja czy mamy wystawi膰 paragon czy faktur臋 (serwis wystawia faktur臋 na bezpo艣redniego Zleceniodawc臋 us艂ugi).

Informujemy, ze TUTAJ istnieje mo偶liwo艣膰 monitorowania bie偶膮cego statusu. Zach臋camy do skorzystania z tej mo偶liwo艣ci, wystarczy wpisa膰 jeden z numer贸w:
– numer IMEI produktu (numer IMEI to 15 cyfrowy numer identyfikacyjny, umieszczony na telefonie lub dost臋pny po wybraniu kodu: *#06#. Powinien by膰 umieszczony r贸wnie偶 na pude艂ku oraz dokumentach potwierdzaj膮cych zakup, czy na formularzu przekazania produktu do serwisu)
– numer listu przewozowego
– numer raportu serwisowego
– numer zg艂oszenia nadany w punkcie przyjmuj膮cym reklamacj臋

Decyzj臋 w sprawie naprawy odp艂atnej prosimy przekazywa膰 przez link jaki zosta艂 zamieszczony w e-mail wraz z kosztorysem.

Nie przyjmujemy decyzji w innej formie.

Niezgodno艣膰 zawarto艣ci przesy艂ki lub jej uszkodzenie, zauwa偶one w obecno艣ci kuriera, prosimy zg艂asza膰 od razu kurierowi. Niezb臋dne b臋dzie spisanie protoko艂u rozbie偶no艣ci.
Je艣li urz膮dzenie jest uszkodzona, a zosta艂o to zauwa偶one po odbiorze i rozpakowaniu paczki, prosimy o zachowanie wszystkich element贸w opakowania. Niezb臋dne b臋dzie spisanie protoko艂u rozbie偶no艣ci.
Prosimy o kontakt w przeci膮gu 3 dni od odebrania przesy艂ki z Dzia艂em Logistyki S.B.E. Polska

Je艣li po wykonanej przez serwis S.B.E. Polska naprawie produkt nadal jest niesprawny, ale prawa gwarancyjne nie zosta艂y odebrane, to prosimy o jego ponowne przes艂anie.

Odwo艂ania od ekspertyzy serwisu S.B.E. Polska przyjmowane s膮 w formie pisemnej, odwo艂anie musi zawiera膰 uzasadnienie.
Serwis rozpatrzy reklamacje i udzieli odpowiedzi.
W ramach rozpatrywania reklamacji analizowana b臋dzie dokumentacja procesu serwisowego, w szczeg贸lno艣ci zg艂oszenia oraz opisy wykonanych napraw i dokumentacja zdj臋ciowa.
Serwis w celu podj臋cia ostatecznej decyzji mo偶e poprosi膰 o ponowne przekazanie produktu.

W przypadku ponownego przes艂ania urz膮dzenia do ponownej ekspertyzy, bez wyra藕nej zgody serwisu, i podtrzymania poprzedniej decyzji, serwis obci膮偶y Klienta kosztami obs艂ugi i transportu.

Ta strona u偶ywa plik贸w cookie w celu usprawnienia i u艂atwienia dost臋pu do serwisu. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza zgod臋 na u偶ywanie plik贸w cookie. Mo偶esz samodzielnie decydowa膰 o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mog膮 by膰 zamieszczana na Twoim urz膮dzeniu. Przeczytaj jak wy艂膮czy膰 pliki cookies: link